marți, 21 decembrie 2010

Oua umplute

 Nu stiu daca pentru oua umplute exista o reteta standard de respectat. Eu imi las imaginatia de fiecare data sa lucreze, si adaug fel si fel de ingrediente: branza, ciuperci, masline, ardei gras, etc.Niciodata aceleasi, niciodata la fel. Stiu insa ca singurul ingredient pe care il folosesc mereu cand fac oua umplute, este pateul. De aceasta data am folosit urmatoarele:

20 oua,
2 cutii pate porc (de 250 grame)
4 castraveti murati,
1 morcov,
sare, piper

Preparare:
Se fierb ouale tari (cam 10 minute) , se curata, se taie in jumatate si se indeparteaza galbenusul.
Taiem cubulete marunte castravetii si morcovul (fiert). Intr-un castron amestecam pateul, cu morcovul si cu o parte din galbenusuri (nu le-am folosit pe toate 20, ca mi s-au parut multe).
Amestecam pana obtinem o pasta omogena cu care umplem, pe rand, fiecare jumatate de albus.
Separat am facut maioneza  de casa, am uns platoul bine-bine cu cateva linguri de maioneza si am inceput sa asez ouale umplute cu fata in jos. 
Am ornat platoul cu maioneza si frunze de patrunjel....si le-am servit cu pofta .

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...