miercuri, 13 aprilie 2011

Cartofi dumicati

Vineri. Zi de post. Nemaistiind ce sa fac de mancare, de post, mi-am amintit de acesti cartofi "dumicati" denumire sub care ii stiu de la o vecina la care am mancat prima data asa ceva. De fapt e clasicul piure de cartofi prajit un pic si amestecat cu ceapa calita si bulion. O..bunatate.

Ingrediente:
 1kg cartofi,
1 ceapa,
2 linguri de bulion,
sare, piper.

Preparare:
Se curata cartofii, se fierb si se paseaza pentru piure, cu un cub de margarina (pt. zilele de post) sau cu unt (pt. un gust delicios). 
Intre timp se curata ceapa, se taie marunt si se caleste putin. Se adauga piureul, se condimenteaza si se amesteca bine. Dupa vreo 5 minute se adauga bulionul si amestecam din nou, lasand la foc mic pentru inca 5-10 minute. Sfat: aveti grija sa mai amestecati din cand in cand , ca altfel, se lipeste piureul de vas.
Pofta buna.
Eu l-am servit simplu, doar cu muraturi, insa sotulica a beneficiat si de o portie de inimioare de pui la gratar (deh, mai ateu din fire, nu le prea are cu postul) !!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...