duminică, 10 aprilie 2011

Premiul "10" de la Stefy

Am primit un nou premiu...de data aceasta de la Stefy  !!! Multumesc !!!! Sper din tot sufletul ca retele mele sa merite toate aceste premii oferite, chiar daca uneori calitatea pozelor sau aranjamentul "estetico-artistic" nu sunt pe masura asteptarilor !!! Eu o sa-l numesc "PREMIUL 10" deoarece ambele cerinte ale premierii suna cam asa:
1. Enumera 10 lucruri care-ti plac !
2. Ofera premiul mai departe la 10 bloggeri/blogguri!
 
Va multumesc pentru-ca ma cititi, comentati, apreciati !!!

Acum o sa indeplinesc ce-a de-a 2-a cerinta a premiului, si anume aceea de a-l transmite mai departe la 10 bloggeri inraiti:
 1 . albinutza
2. Blog de sotie fericita
3. bucataria turceasca
4. CAIETUL CU RETETE
5. Danna's Blog
6. Delicii culinare!
7. Flori, animale si oameni
8. millica's cakes
9. Pofta vine...gătind!
10. Şefă la mine în bucătărie


si apoi.......o sa va spun si voua  10 din lucrurile care imi plac, indeplinind astfel si prima conditie a premiului:
 1. sa fotografiez mai tot ce ma inconjoara,
2. sa-mi rasfat familia cu bunatati,
3. sa conduc,
4. sa calatoresc,
5. sa-mi petrec timpul cu cei dragi,
6. sa fiu alintata, laudata,
7. sa fac cumparaturi,
8. sa lenevesc la umbra viei de pe terasa casei mele,
9. prajiturile de la "gio" (o cofetarie din Bacau),
10. sa fiu o gazda buna pentru prietenii nostri.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...