marți, 10 aprilie 2012

Vol-au - vent cu salata de vinete (de post)

Intrucat doream sa servesc salata de vinete (care si asa era de post...deci mai putin gustoasa) intr-o alta prezentare, am ales sa fac aceste vol-au-vent. Simplu si rapid.


Pentru "cosulete" am avut nevoie de:
1 pachet aluat foietaj,
1 ou


Aluatul de foietaj se lasa la decongelat la temperatura camerei. Se intinde foaia de aluat si cu o forma rotunda (un pahar in cazul meu) decupam cerculet. Jumatate din ele se decupeaza in mijloc cu o alta forma rotunda, dar mai mica. Cercurile pline se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt, se ung cu ou batut, iar deasupra se aseaza cate un cerc decupat. Se ung din nou cu ou si se dau la cuptor in jur de 20 minute, pana se umfla si se rumenesc. 

Pentru salata de vinete, am folosit:
 0,5 kg vinete coapte din congelator (din proviziile de toamna trecuta),
2 cepe medii taiata marunt,
putin ulei.

Am mixat vinetele cu ceapa si uleiul apoi am umplut "cosuletele". 

Pofta buna !!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Intrucat se foloseste oul, reteta nu mai este de post, titlul trebuie corectat.

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...