luni, 29 iulie 2013

Tort de biscuiti cu iaurt si zmeura

S-au anuntat musafiri dragi mie ! Dar,vai !!! N-am nimic dulce, timpul e scurt ...E musai sa fac ceva..Mai ales ca vizita s-a anuntat chiar de ziua numelui unui dintre invitati !! Si cum un alt musafir a declarat la un moment dat ca "ii place tortul cu blat de biscuiti" m-am gandit sa imbin utilul cu placutul ..si am facut rapid un tort cu blat de biscuiti. Fara coacere, fara sanse de esec !! Doar simplu, rapid si bun !
Ingrediente:
pt.blat:
300 gr biscuiti (eu am avut "Bucuria" de la rusi)
1 pachet unt,
1 plic zahar vanilat,
1 esenta(de vanilie)

pt. crema:
300 ml frisca lichida,
300 ml iaurt,
1 plic gelatina,
dulceata de visine din Tara bucatelor (careia ii multumesc pt. rasfat)



Si-am trecut la treaba. Mai intai de toate, am pus biscuitii in punga, i-am invelit intr-un prosop si i-am luat la bataie cu facaletul. V-ati prins deja...prosopul era sa nu las urme, ca la politie. Dupa ce am facut biscuitii faina, i-am amestecat cu untul topit , zaharul si esenta.
Am asezat compozitia in tava de tort (da, da, cea cu inel detasabil), am nivelat si am dat la rece.
Intre timp, am luat la bataie si frisca . Si-am batut-o , cu mixerul, de data asta, pana s-a intarit. Am adaugat iaurtul si am amestecat bland cu spatula de lemn (aia cu gauri, despre care v-am mai povestit). 
Am hidratat gelatina si am adaugat-o si pe ea. Am amestecat din nou.
Am scos blatul de la rece, am adaugat un strat de dulceata de visine, apoi crema de frisca si iaurt.
Am ornat cu frisca si zmeura.

5 comentarii:

bba01 spunea...

Buna/Salut , numele meu este Bogdan , un mic blogger si observ ca ai un blog superb , as dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/descoperatravel .
As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.Nu avem nimic de pierdut , nu sunt un escroc sa iti cer bani , etc.
Adresa blogului meu : www.descopera-travel.blogspot.ro . ( page rank 3 , blogul contine de toate )
Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe bogdan_burca@yahoo.com
Like te rog la pagina .
Multumesc !!!

Stefy spunea...

arata gustos de bine!!! cu atat mai mult cu cat sunt fan torturi cu iaurt!!:)

Monya spunea...

Stefy...multam !! Da, e bun si racoros, si usor pt zilele astea caniculare de vara

Unknown spunea...

Rapid de facut dar extrem de delicios. Poate iti fac si eu o vizita intr-o zi sa vad cu ce ma astepti bun :P

Monya spunea...

Paula....ar fi o surptiza de milioane !!! Chiar mi-as dori sa be cunoastem "live".

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...