luni, 27 octombrie 2014

Tigaie incinsa, cu oua si castane (ochiuri cu legume si carne)


Pentru Mistery box de octombrie, gazduita de Alina as fi vrut o reteta mai fistichie asa, mai ales ca in rolul principal sunt castanele, insa timpul mi-a jucat feste si cu toate astea, chiar n-am vrut sa lipsesc. Asa ca mi-am zis "mai bine simplu decat deloc" si iata-ma-s !! Nu de alta dar mi-e gandul la premiile ce vor fi acordate de Cerasela - initiatoarea provocarii, la sfarsit de an . Cel pentru cea mai nteresanta reteta u-l primesc sigur...dar mai am o sansa la cele pentru cele mai multe participari . Nah, ce sa-i fac daca s-a laudat :))))) 
Colac peste pupaza, nu premiile ma fac sa paticip la provocare, ci provocarea in sine, cu tot e ofera ea. 

Pentru azi am pregatit un mic dejun consistent, "cu de toate" :)) folosind 7 din cele 10 ingrediente propuse.  Problema e ca nu stiu cum sa mi numesc "creatia" si sper ca pana la finalul postarii sa mi vina o idee. 


Ingrediente:

3 oua (de rata),
3 cuperci (proaspete),
1 morcov,
1 ceapa, 
1 bucata piept de pui, 
branza (telemea de casa),
5 castane (proaspete),
sare, piper, ulei,
patrunjel verde.


Preparare:

Am curatat legumele si le-am taiat: ciupercile, pieptul de pui si ceapa - cubulete, morcovul si castanele - felii. 

Am incins uleiul si am pus legumele si carnea. Le-am calit cateva minute dupa care am adaugat 100 ml apa, am condimentat dupa gust, am acoperit tigaia si am lasat la foc mic 5 minute, dupa care am adaugat ouale.  Am pus din nou capacul si am lasat la foc pana s-au copt. 

Am adaugat patrunjelul tocat marunt si branza rupta bucatele si am servit cu paine prajita unsa cu usturoi si ulei de masline. 

PS> E prima data cand gatesc cu castane. Nu prea am reusit sa mi dau seama ce gust au, insa textura mi-a placut maxim . Sigur o sa le mai folosesc de-acum incolo.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...