miercuri, 18 februarie 2015

Cum devine Pantera roz un Bugs Bunny veritabil !

Totul a inceput (sau mai bine zis a culminat) intr-o zi "normala " de gradinita. Ne trezim cu scanceli si mormaieli gen "vleau sa mai dolm" , ca deh !   aseara cand io incercam sa-mi conving unicul odor sa se bage-n pat la nani, el protesta. De ce? Pentru-ca nu se terminase episodul din Animaniacii . Si dupa aia "incepe si Klypto cainele elou" Doing !! Ei bine trecem peste, ne dam jos din pat, deschidem tv-ul, dam la maxim (ca altfel nu aud si vecinii) ne spalam, ne imbracam cu "tlicoul de elou" si plecam la gradi. Trafic, imbulzeala (normal toata lumea are copii de dus la gradi / scoala, nu-s io vreo specie rara) . Intarziem , bineinteles !!

Pe holul gradinitei dam nas in nas cu Ilinca, si ea intarziata. Socializeaza zanele putin (cat sa-i scot schimburile din dulap) pe limba lor cand deodata........." mamiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  !!!!!!"  Scot speriata capul din dulapiorul de la gradi (ma gandeam ca s-a impiedicat si a cazut, ca s-or fi luat de codite,ca iar a uitat acasa vreo jucarie ce ar fi trebuit sa i-o arate doamnei sa se laude,  ca....) sa vad ce s-a intamplat. 

Ce credeti ??!!! Ilinca avea in brate o Pantera roz, iar fie-mea si-a continuat urletul ".... vleau si eu pantela ca Ilinca". Si da-i si mornaie. Ba, i-au aparut si vreo trei lacrimi la comanda (ai vostri copii au buton special pentru lacrimi?) . Ma chinui sa-i explic copilului ca o sa cautam Pantera cand vin si o iau de la gradi, gandindu-ma in sinea mea ca pana la 17.00 va uita (e drept mai vede uneori jucarii la colegii de gradi` si vrea si ea, dar ii trece repede). Plec ! Zi agitata la birou, unde n-am avut timp sa ma gandesc la "seriale de vazut in familie" ci doar cel mult m-am simtit un fel de Krypto, câinele erou.
sursa foto
 In sfarsit, se face ora sa iau plodul de la gradi. Ma infing cu un zambet larg cat toata fata sa-mi imbratisez puiul si sa-i spun ca mi-a fost dor de ea. 

Nu apar bine-n usa clasei ca aud o voce cunoscuta " mami, melgem dupa pantela, nu-i asa??" (ce-i ala salut, pupic, imbratisare....noooo, direct la subiect)  Zdrang !! Uitasem de pantera. Incerc sa ma eschivez , inventez cateva scuze, o ademenesc c-o pizza in loc de jucarie, dar nu-mi iese.

"Bine", zic intr-un final, cu juma` de gura, "Hai sa cautam pantera".

Ma gandeam ca gasim Pantera buclucasa la primul magazin de jucarii. Dar nu. Incerc la urmatorul. Nimic! Al treilea magazin. Niente ! Deja ma apuca panica si nervii imi erau ca pe sarma. Unde mai pui ca asta mica o tinea pe-a ei "mami, cand imi cumpeli pantela?" Si-am colindat jumatate de oras, dar pantera ioc !! 

Ba, la vreo doua magazine mi s-a spus ca "haideti doamna, desenele animate cu Pantera roz si prietenii sunt invechite, de pe vremea noastra, de unde pantera? "  

...  Am mai primit si replici gen "uite printesa ia un purcelus ca e tot ROZ"  Si fie-mea se incrunta la doamna amabila "nu vleau polcusol, vleau pantela cum ale Ilinca". Si-i explica de unde stie de pantera si toate detaliile, apoi se intorcea spre ma-sa (adica io) si pe un ton autoritar imi spunea "hai mami la alt magazin de jucalii, ca tlebuie sa-mi cumpeli pantela"


Lumea nu intelegea ca fie-mea vrea pantera, ca aia de la televizor, din serialul ei preferat (si pe asta am aflat-o tarziu. Damn !! ce mama denaturata sunt ) si mai ales ca s-a prins ea ca Pantera exista si in realitate "doal ale si Ilinca mami" si nu doar la tv. In seara aia am urat Pantera si i-am spus printre dinti, chestii pe care nu le pot relata aici, dar vi le puteti imagina !!

Am sunat si la parintii Ilincai, cu scuze si toate alea, sa vad de unde aveau pantera . Ghinion ! Era luata acum vreo 2 ani, de la Targoviste. Halt ! Prea departe (si ca loc si ca timp). 

Pantera n-am gasit. Dar am gasit un iepuras. Pe Bugs Bunny "cu ulechi loz". Pe moment am facut pace: ne uitam impreuna la Pantera roz si ne jucam cu Bugs Bunny, dar "doal pana gasim Pantela"


Si uite asa, noi, cei din generatia trecuta, cei care am crescut cu desene animate cu "portia" si ne uitam la "Mihaela", sau "Mickey Mouse",  am ajuns sa vizionam desenele animate preferate ale plodului din dotare, la Boomerang-tv, dupa un program bine stabilit de regina-mama . 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...