joi, 5 februarie 2015

Paine umpluta , la cuptor

La Mistery box  de ianuarie 2015, ingredientele propuse de Cerasela au fost: portocale, vinete, varza murata, ceapa, usturoi, oua, ciocolata, smantana, lapte si orez , avand in rolul principal resturile de mancare / dulciuri de la masa anterioara. 

Eu am ales sa pregatesc niste painite umplute, folosind pe post de vedeta niste frigarui-aperitiv din carnati, rosii uscate si telemea sarata.



Ingrediente:

3 oua, 
1/2 vinata, 
1 ceapa rosie, 
2 catei usturoi, 
3 linguri smanatana, 
1 carnacior de casa, 
rosii uscate, 
telemea, 
patrunjel verde, 
sare, piper, 
4 painite. 


Preparare:

Am taiat un capac in partea superioara a painicilor si am scobit miezul. 

Am taiat marnt vanata, ceapa si usturoiul si le-am calit cu 2 linguri de ulei. 

Am batut ouale si am adaugat restul ingredientelor (inclusiv miezul de paine). Am condimentat dupa gust si am amestecat compozitia. 

Cu amestecul obtinut am umplut painicile. Le-am stropit cu ulei  de masline, le-am asezat in tava si ...zvarrrr.... la cuptor cu ele pentru aproximativ jumatate de ora. 

Sunt absolut delicioase. Cu gust aproape ca de pizza (dupa spusele unui "gustator" clandestin prin bucatarie). Eu mi-as incerca norocul si as spune ca poate inlocui cu succes o cina tarzie , daca pui alaturi o salata usoara.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...