joi, 23 aprilie 2015

Limba cu usturoi si rosii uscate


Apai, io nu stiu sa fi mancat vreodata limba , in vreun fel . Poate doar daca o toca mama marunt si o amesteca cu alte balarii. In schimb sotul din dotare spune ca la ei era frecvent gatita. Si-ntr-una din zile mi-a trimis un SMS ca are pofta de limba cu usturoi. Booon. Unde gasesc? La macelarie? La market-la raftul de carnuri proaspete? Habar n-aveam, dar mi-am incercat norocul. Am gasit la Kaufland, la raion, unde am cerut unui domn , ce vindea la raft " 5 limbi" de l-a busit pe ala rasul instant. M-am facut rosie ca o patlagea, mi-am luat limbile si dusa am fost.
Dupa preparare (deloc complicata) pot sa va spun ca mi-a plcut si mie limba cu usturoi si sigur vom repeta reteta. Nu prea des, dar din cand in cand....merge :)


Ingrediente:

4-5 limbi de porc, 
cateva boabe de coriandru, ienibahar, piper, 
2-3 foi dafin, 
2 linguri ulei de masline, 
4 catei usturoi, 
4-5 fire patrunjel verde, 
cateva rosii uscate in ulei, 
sare. 


Preparare:

Spalam limba si o punem la fiert  impreuna cu boabele si frunzele de dafin. Daca aveti oala cu presiune, in 30-40 minute e gata. Daca nu...poate dura si o ora jumatate. 

Dupa ce fierbe, scoatem liba si o curatam, dupa care o taiem felii. 

Curatam usturoiul , il zdrobim si-l amestecam cu o lingura de ulei si-un praf de sare. La final adaugam si patrunjelul tocat marunt. 

Prajim o felie-doua de paine, asezam pe ea 4-5 felii de limba, adaugam usturoi  dupa gust, 2-3 rosii uscate, stropim cu putin ulei si savuram. 

Pofticiosul sef, a infulecat limba cu mujdei din belsug. Deh, e de inteles, la ce pofta avea :))

Voi mancati limba? Cum o preparati? Daca n-ati mancat pana acum sunteti tentati sa incercati?



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...