joi, 23 aprilie 2015

Pila electrica Scholl Velvet Smooth



A venit primavara si imediat ne bate la usa vara, anotimpul in care ne vom etala tinutele lejere, incaltamintea colorata si eleganta si bineinteles picioarele frumoase si ingrijite, asa ca astazi va voi vorbi despre Scholl Velvet Smooth: pila electrica, cu capat rotativ abraziv si cristale de diamant.

Pai ce credeati? Ca diamantele pot fi purtate doar pe deget sau la gat? Nu ! Acum si picioarele noastre se vor bucura de o ingrijire de diamant. 

Eu ma numar printre persoanele care au avut mereu probleme cu calcaiele crapate, "agatacioase" cum le zic eu, pentru-ca de cele mai multe ori reuseam sa agat firul ciorapilor sau orice alt material . Nu mai vorbesc de senzatia jenanta atunci cand ma bagam in pat si mi se agata lenjeria de picioare. Iar despre zilele de vara ... erau un calvar. Trebuia sa port mereu incaltaminte care sa-mi ascunda calcaiele.  Exact ca in reclama cu tipa care vine la plaja cu sosete pana la genunchi. ... Si cat mi-as fi dorit sandale cu cel mult o bareta ....uuuooffff. 

Am folost / testat zeci de creme si de variante. Toate dadeau rezultate pe moment. A doua zi ...calcaiele deveneau iar "agatacioase". 

Acum insa, se pare ca cosmarul meu a luat sfarsit. Am descoperit Pila electrica Scholl Vetvet Smooth . Inca de la prima utilizare m-am indragostit de ea (deh, cine nu iubeste diamantele?). E usor de utilizat, nu trebuie pregatire prealabila si chiar da rezultate. Ce dureaza !


Pila  Scholl Velvet Smooth se foloseste direct pe picioarele uscate si indeparteaza pielea in exces chiar si din locurile mici si inaccesibile. Capul rotativ al pilei electronice contine mici bucati de cristale si particule micro-abrazive ce ajuta la indepartarea bataturilor fara riscul de a ne rani. 

In timpul utilizarii nu trebuie sa apasam prea tare, intrucat aparatul se va opri la o presiune mai mare, si asta datorita sistemului de siguranta.

La final aplicam un strat delicat de crema hidtratanta si parfumata, iar rezultatul este de milioane. 

Dupa utilizare, clatim sub jet de apa capatul rotativ, punem capacul si gata. 

Atunci cand achizitionam pila electrica  Scholl Velvet Smooth, vom primi pachetul complet (pila electrica, baterii si un capac de protectie pentru capatul abraziv), astfel incat nu ne ramane decat sa-l deschidem si sa facem urmatorul pas pentru picioare catifelate.

Un minus al acestei pile este faptul ca nu poate fi utilizata de diabetici sau de persoanele care au o circulatie sanguina slaba si nu se foloseste pe pielea inflamata, ranita sau iritata.

Acum este atat de usor sa am picioare catifelate chiar la mine acasa, incat ma intreb cum am rezistat atata timp fara Scholl Velvet Smooth. 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...