miercuri, 29 aprilie 2015

Tarta cu leurda, ton si porumb


Tarta asta s-a nascut in urma unei postari de Facebook, cand Dia- sefa de la Retetele mele dragi, intreba in una din zile ce mai gatim cu leurda.  Mi-am dat seama atunci , ca anul asta am folosit leurda doar la salate. Mmmm, trebuia remediata problema si-am pus repede de-o tarta. Cu ingrediente simple am obtinut un gust delicios


Ingrediente:

1 pachet aluat foietaj, 
o mana zdravana de frunze de leurda,
200 gr porumb boabe, 
1 conserva ton maruntit in ulei, 
2 oua, 
5-6 rosii cherry, 
sare, piper


Preparare:

Am taiat aluatul in dreptunghiuri, apoi le-am crestat pe margini, un dreptunghi mai mic.

Am taiat leurda marunt si-am amestecat-o cu restul ingredientelor (fara rosii) si un ou. Am condimentat dupa gust.

Pe fiecare dreptunghi am asezat cateva linguri de compozitie. Am taiat rosiile felii si le-am asezat deasupra.

Am uns marginile crestate cu ou batut si-am dat la cuptor pentru aproximativ 30 minute.

Am servit cu sos de iaurt.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...