vineri, 19 februarie 2016

Sandvis-inima cu crema de branza



Ingrediente:

2 felii paine,
crema de branza, 
rosii



Preparare:

Din feliile de paine decupam cu o forma speciala (de inima in cazul meu) figurinele dorite pe care vom aseza crema de branza* si rosiile felii subtiri.

* eu am folosit crema de branza "home made"  .
   am amestecat 150 gr branza de vaci cu 2 fire de marar tocate marunt si un praf de sare. 


Presam putin cele doua felii de paine si servim.

Sunt ideale pentru kinderii mofturosi.

** va puteti juca cu ingredientele (rosii, castraveti, ardei, ridiche ) dar si cu gustul /culoarea cremei de branza (dulce, picant, sarata, acra )


Postarea merge la Provocarea "week-end cu spor", gazduita luna aceasta de Stefania


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...