miercuri, 25 mai 2016

Salata cu spanac, cous-cous si masline


Daca viata te cadoriseste cu cateva kg in plus dupa o iarna cam lunga, incepi sa intri-n panica, ca deh, vine vara si nu dai bine-n pantalonii scurti. ....

Daca nu stii ce sa-ti mai pui la pachet /borcan/caserola la birou...

Sau poate doar vrei o masa mai lejera, fara multe batai de cap...

Ei bine, oricare-ar fi motivul, aceasta salata este foarte potrivita, sanatoasa si satioasa.



Ingrediente:
100 gr cous-cous (de la Lidl),
200 gr masline verzi fara samburi, 
spanac ( o mana zdravana de frunze)
optional 1 ou, 
sare, piper, ulei.


Preparare:

Preparam cous-cous-ul dupa instructiunile de pe pachet. In cazul meu le-am rumenit intr-o lingura de ulei apoi am adaugat un pahar de apa (cat sa-l cuprinda) si le-am lasat la fiert.

Taiem spanacul marunt.

Intr-un vas amestecam cous-cous-ul cu spanacul si maslinele, adaugam o lingura de ulei, condimentam dupa gust si amestecam.

Punem in castroane si servim alaturi de un ou fiert.

Nimic mai simplu.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...