vineri, 1 iulie 2016

Musaca de dovlecei



Pentru provocarea "week-end cu spor" de iulie, am ales sa pregatesc musacaua Laurei care ne este gazda luna aceasta.  

Intrucat iubim sau cel putin eu dovleceii la noi se regasesc frecvent in meniu, cel putin in aceasta perioada a anului, asa ca , am facut mici modificari la reteta Laurei si am adaptat-o la gustul nostru. Mai exact am inlocuit cartofii cu dovlecei si-am renuntat la cascaval.


Ingrediente:

500 gr carne tocata pui,
2 dovlecei,
1 ceapa,
4 oua,
2 linguri smantana,
4 fire marar verde,
sare, piper, 


Preparare:

Tocam ceapa marunt si o calim cateva minute impreuna cu carnea. 

Adaugam mararul tocat ,  un ou si condimentam dupa gust. 

Intre timp feliem dovleceii si-i prajim in doua linguri de ulei. 

Intr-un vas yena  asezam un strat de dovlecei apoi un strat de carne. Continuam cu un nou strat de dovlecei si carne si incheiem cu un strat dedovlecei. 

Turnam cele 3 oua batute cu smantana si dam la cuptor  pentru aproximativ 35-40 minute. 



S-aveti pofta !

Un comentariu:

laulra23 spunea...

Imi place foarte mult ideea cu dovlecei. Multumesc pentru reteta!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...