joi, 5 ianuarie 2017

Dovleac la cuptor umplut cu brocoli si branza


Am tot adunat ca bursucul in vizuina, cateva retete. Nu foarte multe, dar suficiente. Am gatit, am pozat. Insa de postat mai rarut . Iar acum mi am dat seama ca arcam fi timpul sa intre-n online, nu de alta, dar nu prea mi mai plac pozele, mi se pare ca retetele -s neinteresante si tot asa.  Nu   
c-oi fi descoperit eu apa calda acum, dar daca le-am pregatit cu gand sa vi le arat, dece sa n-o fac?

Azi vă invit sa savurati un delicios dovleac la cuptor, umplut cu branza si brocoli.


Ingrediente:

1 dovleac, 
 aprox. 200 gr brocoli, 
1 buc praz, 
200 gr branza cu mucegai, 
100 ml lapte
sare, piper


Preparare:

Am taiat dovleacul in jumatate (pe lungime) si l -am curatat de seminte. Am stropit cele doua jumatati cu ulei de masline, le-am asezat in tava si le-am dat la cuptor pentru aproximativ jumatate de ora. 

Între timp , am rupt brocoli-ul in buchetele mici cărora le-am dat un clocot in apa cu sare. 

Am taiat in rondele prazul. 

Am amestecat branza cu laptele si am condimentat.  Am adaugat prazul si bucatelele de brocoli. 

Am scos dovleacul din cuptor si am umplut fiecare jumatate cu amestecul de branza si brocoli, apoi am dat din nou la cuptor pentru inca 15 minute. 



Un comentariu:

Cristina's World spunea...

Tot anul 2016 am cochetat cu ideea de a inchide blogurile, prin urmare am postat foarte rar, chiar daca gateam si pozam de ziceai ca particip la un concurs :D La inceput de 2017 mi-am dat seama ca mi-a lipsit foarte mult postatul pe blog, interactiunea cu cititorii, continua cautare de idei demne de incercat, deci am hotarat sa trec blogurile iar pe lista de importante.
Vreau sa iti urez sa ai parte de un an plin de idei, zambete si realizari, iar blogul tau sa ajunga asa cum ti-l doresti! :*

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...