miercuri, 4 ianuarie 2017

Supa crema de conopida


Si da, dupa sarbatori  am ajuns in acel punct in care organismul refuza sa mai primeasca hrana ”grea” (afumaturi, maioneze, salate , fripturi etc.) asa ca, a venit vremea sa trecem la detoxifiire sau mai bine zis la dezintoxicare .
Si cum, toate rubricile ”de slabire” spun ca nu i bine sa trecem la infometare, ci sa mancam moderat, am ales pentru pranzul de azi o delicioasa supă de conopida.



Ingrediente:

1 conopida (aprox.700 gr),
1 ceapa,
2 frunze dafin, 
nucsoara, sare, piper,
200 ml smantana - optional,
2 lg ulei



Preparare:

Taiem ceapa si o calim in 2 linguri de ulei incins.

Cand devine sticloasa, adaugam conopida rupta-n buchetele.  Se calesc impreuna 2-3 minute dupa care adaugam 300 ml apa / supa de legume si foile de dafin. Lasam sa fiarba aproximativ 20 minute,  apoi zdrobim conopida cu un mixer vertical. 

Adaugam smantana (optional) si condimentam dupa gust . 

Omogenizam si servim. 

Nu am înteles niciodată de ce la supele creme, indiferent din ce or fi facute se adauga si cartof si morcov si pastarac sau alte legume. Pai în cazul asta avem o supa de legume si nu de ...o anume leguma, de aceea eu prefer sa fac supele crema simple, doar din leguma ”in culpa” adaugand la final putina smantana sau parmezan (dupa caz si gust)


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...