miercuri, 12 iulie 2017

Tarta cu visine si zmeura


Uneori simt nevoia de a-i rasfata pe ai mei doi cu ceva dulce, chiar daca nu-mi cer in mod expres acest lucru. Si cum nu sunt o maestra a dulciurilor, de cele mai multe ori ma limitez la clatite, chec-uri sau tarte. Si cum in gradinita noastra cu flori avem si un visin  in crestere, care face ca, cate 20-30 visine /an , m-am hotarat sa le valorific intr-o tarta. Insa nu erau suficiente, asa ca, am mai cules si o manuta de zmeura. Ce a iesit? O minunatie. 


Ingrediente:

6 oua, 
200 gr unt, 
10 linguri faina, 
6 linguri zahar,
½ plic praf de copt, 
aproximativ 100 gr visine fara samburi si 100 gr zmeura


Preparare:

Spalam fructele, scoatem samburii si le pudram cu zahar. 

Separat, topim untul si-l turnam peste faina. 

Adaugam ouale, zaharul si praful de copt si omogenizam. Daca vi se pare ca e prea moale compozitia mai adaugati putina faina. 

Daca imi place ceva la aceasta tarta e faptul ca nu trebuie sa bat ouale separat , pana se fac albusurile spuma.

Turnam compozitia intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina / in care am asezat hartie de copt si adaugam fructele. 

Dam la cuptor pentru aproximativ 35-40 minute. Cand este gata (trece testul cu scobitoarea care iese curata dupa ce intepam tarta) , scoatem tava si lasam la racit. 

Pudram cu zahar , feliem si servim.




S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...