marți, 19 decembrie 2017

Drob de miel cu spanac


Drob prepar de obicei la Paste si la Craciun, atunci cand adunam maruntaie de porc, vita, miel sau mai stiu eu ce lighioana mai sacrificam de prin curte . Insa, daca mi se face pofta, apelez la carmangerie şi am drob si în timpul anului. 

De data asta, am facut putina curăţenie prin congelatoare , pentru a face loc noilor provizii de carne (doar se apropie Crăciunul şi tăiem purcelul ) si am gasit o punga cu măruntaie de miel. 


Ingrediente:

500 gr organe de miel ( ied, tap, pui, vita..ce va place mai mult):ficat, splina, rinichi, inima,
2 morcovi,
3 oua , 
100 ml lapte,
2 cepe ,  
o legatura zdravana de spanac, 
marar, patrunjel, 
sare, piper,
o foaie aluat foietaj


Preparare:

Spalam bine organele, le taiem in cubulete si le punem la fiert. Dam 2--3 clocote, oprim focum si clatim cu apa rece.

Separat curatam morcovul si-l dam prin razatoare.

Tocam marunt ceapa si o punem la calit impreuna cu morcovul. 

Dupa ce fierb maruntaiele, le scurgem de apa in care au fiert, le clatim cu apa curata si le punem putin la calit peste ceapa si morcov.

Cand ceapa devine sticloasa, oprim focul. 

Dam toate ingredientele prin masina de tocat carne. 

Verdeata o tocam marunt sau o putem da tot prin masina de tocat.

Adaugam sare, piper si ouale crude. Amestecam.

Adaugam laptele si amestecam din nou.

Intr-o tava dreptunghiulara, de chec, punem hartie de copt apoi asezam foaia de aluat.Adaugam compozitia si o invbelim in aluat. Daca doriti, puteti presara si seminte.

Ungem cu ou si dam la cuptor pentru 45-50 minute.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...