duminică, 28 ianuarie 2018

Parada Week end cu spor de ianuarie 2018


A venit vremea sa ma laud cu fetele hărnicuţe din grupul "week-end cu spor" care au pregătit reţetele mele cu mare drag (sper) . Eu le mulţumesc pentru participare şi le îmbrăţişez pe fiecare în parte.

O sa încep parada cu retetele pregatite de Alina, Strumful nostru bucătar, care a pregătit şi reteta de suflet. Alina e un om cu suflet minunat şi momentan locuieşte în Grecia - ţară dragă sufletului meu . 



Lubita , domna draga sufletului meu a spus şi ea prezent la provocare şi ne-a încântat ochii cu câteva reţete delicioase şi într-o prezentare festivă. Lubita e din Galaţi , un oraş pe care l-am vizitat prima dată acum vreo 12 ani şi care mi-a plăcut . M-a impresionat pe atunci faleza Dunării. Deşi trecem aproape în fiecare an pe acolo în drum spre / de la mare recunosc că nu ne-am oprit să mai facem o plimbare.


  



Margareta ne-a încântat cu o delicioasă  omleta chinezeasca pe care cu siguranţă o voi repeta şi eu , ca nu am mai facut-o de mult. Şi ca să-i răspund la întrebare (daca citiţi articolul veţi afla care e) : habar n-am de ce "chinezească".


Următoarea la paradă este Diana, un om extraordinar şi pe care te poţi baza. Deşi nu are blog, Diana este membră în grupul nostru şi participă la provocări, pregătind reţetele şi postandu-le pe grup. Mă înclin !

peşte la cuptor

cârnaţi în aluat

ciorba de peste
La parada a venit si Cristina, o persoana minunata, cu un blog super gustos si apetisant. Fotografiile sale au un aer vintage, ce te duce cu gandul la "vechi si bun", iar recipientele sunt absolut fantastice. Foarte multumesc pentru modul in care ai reinterpretat retetele. Cu siguranta o sa incerc si eu varianta de bulete la cuptor. 

O surpriza placuta mi-a facut si Laura, care a defilat la parada noastra cu un delicios chec aperitiv 




Va multumesc tuturor pentru participare ! Va pup si va imbratisez pe fiecare n parte !

6 comentarii:

Anonim spunea...

foarte frumoasa parada , multumim



Lubita Iancu spunea...

Frumoasă paradă,mulțumim Monica pentru rețetele delicioase si-ti mulțumim pentru găzduire!
Încep din ce in ce mai mult să mă întristez și sa-mi aduc aminte cât de frumos ă fost la început,dar...asta e,măcar de-am rămâne și noi!
Imbrățișări și pupici!!

Monya spunea...

Eu va multumesc pentru participare.

Asa este, incepuse atat de frumos si am crezut ca o s acrestem de la o luna la alta, dar se pare ca a fost exact pe dos :(
Pacat, pacat ca nu reusim sa mentinem provocarea.
Pacat, in prumul rand, din punctyul meu de vedere, pentru ca era ceva frumos si usor> toti gatim pentru familiile noastre, pentru noi si macar o data pe luna cred ca gaseam ceva bun de pregatit si de pe blogul gazdei

Unknown spunea...

Foarte frumoasa parada! Si retetele sunt minunate!

PanaCris spunea...

Ma bucur ca am reusit sa aduc cele doua retete minunate preparate de tine;) Ai un blog minunat, am salvat multe retete și puse in dosrul de probat! :-* Felicitări și la mai mare! ;)Multumesc pentru provocare!

Monya spunea...

Va multumesc pentru cuvintele frumoase.

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...